축소형 장난감 자동차 제조사 Bburago의 제품을 과테말라에 런칭하기 위한 캠페인, Bburagod의 축소형 장난감 자동차가 실제와 가깝다는 메시지를 전하는 것이 목적이다.
가장 교통난이 심한 도로에 설치된 전광판을 이용하여 실시간으로 도로를 촬영한 영상을 노출했다. 움직이는 픽셀을 감지하는 application을 이용해서, 배경을 아이들이 장난감을 가지고 노는 장소로, 차량을 Bburago의 제품으로 바꿔 노출했다.
한 달간의 캠페인 결과 400,000대의 차량이 Bburago 장난감 자동차로 변하여 노출됐으며 브랜드 인지도는 43%로 증가했다. 그 뿐만 아니라 다른 브랜드보다 Bburago의 제품이 실제 차량과 비슷하다는 차별화된 인식을 창출했다.
A campaign to launch products from miniature toy car maker Bburago in Guatemala, aims to convey the message that Bburagod's miniature toy cars are close to reality.
An image of the road was exposed in real time using an electric sign installed on the road with the most difficult traffic. Using an application that detects moving pixels, the background is a place where children play with toys, and a vehicle is exposed by a product from Bburago.
A month-long campaign resulted in 400,000 vehicles being exposed as Bburago toy cars, increasing brand awareness to 43%. In addition, it created a differentiated perception that Bburago's products are more similar to real vehicles than other brands.
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